No products in the cart.
Оторизиран сервиз
Lenovo Think сервизен център
Ние сме оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз за всички Lenovo продукти от линията Think. Нашият стремеж е да Ви осигурим сигурно и компетентно сервизно обслужване.
Гаранция и сигурност
Сертифицирани инженери
Над 20 години опит
Корпоративно обслужване
Услуги за бизнеса
Опитни Think инженери на Ваша страна
Сигурност и надеждност
Предлагам ви оторизирано сервизно обслужване, според високите стандартни, зададени от производителя. Работим само с оригинални резервни части и спазваме безкомпромисно всички изисквания и процедури на Lenovo.
Eкип от сертифицирани инженери
Нашият екип работи само с Lenovo и отлично познава моделите. Може да разчитате на квалифицирани сервизни инженери и техници, специално обучени в сервизирането на Lenovo продукти
20+ години опит
Lenovo Exclusive Store и Lenovo Think сервиз са част от Ай Би Ес България. Разполагаме с най-големия сервизен център за Think продукти в България. Имаме над 20 години опит в обслужването на индивидуални и бизнес клиенти.
Опит с корпоративни клиенти
Ай Би Ес България е голям корпоративен доставчик – на техника и сервизни услуги. Имаме опит с малки, големи компании и организации от публичния сектор. Можем да отговорим на нуждите на вашия бизнес.
Гаранционни условия за Lenovo продукти
Всички продукти на Lenovo, предлагани от Lenovo Exclusive Store, са със стандартна гаранция. Пълните Гаранционни условия са приложени към документацията, придружаваща всеки един продукт.
В световен мащаб Lenovo продуктите се обслужват от сервизната мрежа на Lenovo и оторизирани сервизни партньори. Lenovo Exclusive Store (Ай Би Ес България) е оторизиран сервиз на Lenovo за преносими и настолни компютри, монитори и работни станции, които носят марката THINK.
Ние предлагаме както гаранционен, така и извънгаранционен сервиз, спазвайки ясно гаранционните условия на Lenovo, както и всички допълнителни услуги съпътстващи обслужването на Вашата техника.
Ако имате затруднения с използването на Вашата Lenovo техника, посетете Интернет страницата за поддръжка: www.lenovo.com/think/support или ни се обадете, ние ще Ви помогнем с удоволствие.
Типове гаранционно обслужване
Premier Support - oбслужване с приоритет
С Premier Support получавате директен достъп до специализирани технически експерти, които ще съдействат при всякакви хардуерни и софтуерни проблеми. Поддръжката е с приоритет и включва дистанционна диагностика, бързо решение на проблема и координация на необходимия ремонт или подмяна на компоненти. Оторизираният сервиз ще организира ремнота в най-кратки срокове, като може да бъде изпратен на място техник, или да се осигури транспортиране до сервизен център. Всички логистични разходи се поемат от Lenovo Exclusive Store. Целта на Premier Support e да осигури бързо, ефективно и приоритетно решение с минимално прекъсване на вашата работа.
On-site warranty - oбслужване на място
Оторизираният сервиз ще поправи или ще подмени отказалата машина на местоположението й и ще провери функционирането й. Трябва да осигурите подходящо работно място за разглобяване и сглобяване на системата. Мястото трябва да бъде чисто, добре осветено и подходящо за целта. За някои определени поправки може да се наложи транспортирането на машината до сервизна база, като Lenovo Exclusive Store ще поеме всички разходи по транспортирането и сервизирането на оборудването.
Customer Carry-in warranty - обслужване в сервиз
Вие доставяте или изпращате по куриер, за ваша сметка (освен ако оторизираният сервиз е указал друг начин), повредената система, в подходяща опаковка, и до посочено от оторизирания сервиз местоположение. След като машината е поправена или подменена от оторизирания сервиз, ще Ви бъде предоставена за прибиране или ще бъде изпратена по куриер за Ваша сметка, освен ако е указано друго от оторизирания сервиз. За последващата инсталация и проверка на машината сте отговорни вие.
Подменяема от клиента част - “CRU” Услуга
Оторизираният сервиз Ви осигурява CRU, които да инсталирате. Информацията за CRU и инструкциите за подмяна се доставят в комплект с компютърната Ви система, и са достъпни по заявка от оторизиран сервиз по всяко време. Инсталирането на CRU от ниво 1 е Ваша отговорност. Ако оторизираният сервиз инсталира CRU от ниво 1 по Ваша заявка, ще Ви бъде начислена такса за инсталирането. Можете да инсталирате CRU от ниво 2 самостоятелно, или да заявите инсталиране от сервиз, без допълнително таксуване, според типа гаранционно обслужване, предназначен за Вашата машина. Оторизираният сервиз указва в материалите, доставяни с CRU за подмяна, дали дефектиралата CRU трябва да бъде върната на производителя. Когато се изисква това, са налице следните условия: 1) инструкциите и опаковката за връщане се доставят с CRU за подмяна, и 2) може да Ви бъде начислена такса за CRU за подмяна, ако производителят не получи дефектиралата CRU до 30 дни от получаването Ви на подмяната.
Къде да ни намерите
Понеделник - Петък 9:00 - 18:00

