No products in the cart.
Доставка и връщане
Доставка
Срок за доставка
Lenovo Exclusive Store разполага със значителни складови наличности от представената техника. При покупка на място в магазина може да вземете избрания от Вас продукт веднага, а за всички продукти, които се доставят от склад в София, доставката се извършва в рамките на 24 часа след потвърждаване на поръчката. Някои стоки може да се намират в складове на наши партньори. В тези случаи доставката може да отнеме до 72 часа.
Цена на доставка
Цената за доставка е 7 лв. на територията на Република България.
Безплатна доставка над 300 лв.
Доставките на поръчки над 300 лв са безплатни за цялата страна. За допълнителна информация се свържете с администраторите на магазините на тел. 0700 11 444, (02) 963 18 14, email: sales@lenovoonline.bg
Условия за доставка
Доставката се извършва чрез Спиди АД или с куриер на Ай Би Ес България ЕООД в рамките на София.
Връщане
Връщане до 14 дни
Съгласно Закона за защита на потребителите, имате право да върнете продукт в срок до 14 дни от датата на доставка, без да посочвате причина. Необходимо е следното:
Пишете ни на имейл: sales@lenovoonline.bg и:
- изрично упоменете, че се отказвате от договора;
- добавете банкова сметка за възстановяване на сумата;
Върнете продукта лично в наш офис или чрез упълномощено лице (с нотариално заверено пълномощно).
Как да върна продуктите
Стоките трябва да бъдат върнати без следи от употреба в оригиналната опаковка на производителя.
Разходи за връщане
Транспортните и други разходи по връщането на продуктие са за сметка на клиента.
До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на Lenovo Exclusive Store, рискът от случайното повреждане на стоката се носи изцяло от потребителят.
Възстановяване на суми по връщане
Ако са спазени всички условия, ще възстановим платената сума до 10 работни дни по посочена банкова сметка.
Рекламация
Каква е гаранционната политика на Lenovo Exclusive Store?
Нашият стремеж е да Ви осигурим най-доброто сервизно обслужване. Ние сме оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз за всички Lenovo Think продукти. Можем да Ви предложим най-разнообразни планове за обслужване съобразно нуждите Ви - сервизиране на място, оборотна техника, абонаментно профилактично обслужване, 24х7 поддръжка на критично оборудване и т.н. За всеки закупен продукт се получава гаранционна карта. Гаранционните условия и обслужващият сервиз са посочени в нея.
Как да се обърна към сервиза?
Може да се свържете с нашите сервизни инженери на телефон/fax: 0700 11 444, (02) 961 54 55, (052) 699 444, helpdesk@lenovoonline.bg или като дойдете на място в магазина или офисите ни.
Имаш други
въпроси
Свържи се с нас

